7.10.19

Piękna pieśń uwielbienia „Miłość Boga do człowieka jest najszczersza” (Oficjalny teledysk)


Pieśń kościelna „Miłość Boga do człowieka jest najszczersza” (Oficjalny teledysk)


Kochanie, jesteś moim oczkiem w głowie.
Mamusia żyje dla twojego szczęścia.
Często proszę cię, byś uczyła się dobrze,
przez co będziesz wyróżniana.

Wiem, że mnie kochasz i opiekujesz się mną,
lecz wymagania i stres są po prostu za wielkie.
Serce mnie boli
i nie mogę spełniać twoich próśb.
Szukam ucieczki w śmierci.

Mamusia cię nie rozumie.
Tak mi przykro, że przeżywałaś taki ból.
Mamusiu, wiem, że chciałaś dobrze,
lecz czemu ludzie powinni tak żyć?

Czytałam słowa Boga Wszechmogącego
i teraz rozumiem prawdę.
Widzę, jak zepsuty jest człowiek:
goni on za sławą, przyjemnością i fortuną,
ślepy na to, że jego życiem kieruje Bóg.

Dzięki słowom Boga obudziłam się.
Jak pusta jest gonitwa za sławą i fortuną!
Słowa Boga ukazują mi kierunek.
Ludzkie życie ma źródło w poznaniu prawdy.

Cieszymy się słowami Boga codziennie,
przed Jego obliczem spełniamy obowiązek.
Słowa Jego prowadzą nas do życia w świetle.
W Jego obecności jesteśmy tak radośni.
Odrzucamy zepsute ciało, perspektywy,
nasze wyzwolenie przynosi nam radość.
Od Boga otrzymujemy prawdę i życie.
Naszym domem jest królestwo Chrystusa.
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”

Polecane: Muzyka chrześcijańska | „Tylko uczciwi są podobni do ludzi” Dziękując Bogu za miłość i zbawienie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz