15.12.19

Ewangelia na dziś „Głos Boga skierowany do całego wszechświata: Dwudziesta Szósta Wypowiedź” (Fragment 1)

Ewangelia na dziś „Głos Boga skierowany do całego wszechświata: Dwudziesta Szósta Wypowiedź” (Fragment 1)


Bóg Wszechmogący mówi: „W królestwie niezliczone stworzenia zaczynają ożywać i odzyskiwać siły życiowe. Z powodu zmian w stanie ziemi granice między poszczególnymi krajami również zaczynają się przesuwać. 


Poprzednio prorokowałem: kiedy kraj będzie oddzielony od kraju i kraj będzie się jednoczyć z krajem, będzie to czas, w którym rozbiję narody w drobny mak. W tym czasie będę odnawiać całe stworzenie i dokonam podziału całego wszechświata, tym samym porządkując wszechświat, przekształcając jego stary stan w nowy. Taki jest Mój plan. To są Moje dzieła. Kiedy wszystkie narody i ludy świata powrócą przed Mój tron, wezmę całe bogactwo nieba i obdarzę nim ludzkość, aby dzięki Mnie radowała się niezrównanym dostatkiem. Ale dopóki stary świat będzie istniał, okażę gniew jego narodom, otwarcie ogłaszając Moje zarządzenia w całym wszechświecie i dosięgnę karceniem tych, którzy je łamią: …”







Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Zalecenie: Słowo Ducha Świętego „Głos Boga skierowany do całego wszechświata: Wypowiedź ósma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz