30.6.19

Piosenka chrześcijańska „Pozwolę Ci na zawsze zamieszkać w mym sercu”

Błyskawica ze wschodu, Kościół Boga Wszechmogącego, Bóg Wszechmogący



Piosenka chrześcijańska „Pozwolę Ci na zawsze zamieszkać w mym sercu”


I
Ty towarzyszysz mi w każdej porze roku.
Gdy patrzę na Twoją samotną twarz,
fale smutku zalewają moje serce.


Nigdy nie próbowałem złagodzić
Twego smutku
i nie przejmowałem się Twą samotnością;
wobec Twoich szczerych słów
jestem wciąż i wciąż tak uparty.
Zawsze smucę Twoje serce
i zawsze Cię zawodzę;
tylko wtedy, gdy mnie skarcisz,
zaczynam zdawać sobie z tego sprawę.
Twoje serce jest najlepsze,
miłość tak cenna i prawdziwa.
Któż jest piękniejszy od Ciebie
i bardziej godzien zaszczytów!
Podbiłeś moje serce,
i nigdy się z Tobą nie rozstanę.
Zawsze z Tobą będę
i nigdy Cię nie opuszczę.
Pozwól radości zagościć na Twej twarzy,
zamieszkaj na zawsze w mym sercu.
II
Choć jestem przy Twym boku,
nie mogę nieść Twego brzemienia.
Brak mi rozsądku,
nie rozumiem Twoich trudności.
Przez pragnienia i cielesność
zapomniałem o prawdzie i moralności.
Wyrzuty sumienia nachodzą mnie
dopiero wtedy, gdy złamałem Twe serce.
Jęcząc z bólu zepsucia,
zanoszę do Ciebie chciwe błagania.
Nikt nie czuje Twego żalu,
nikt nie rozumie Twego smutku.
Kto ma sumienie i rozsądek,
by choć trochę dzielić Twoje zmartwienia?
Twoje serce jest najlepsze,
miłość tak cenna i prawdziwa.
Któż jest piękniejszy od Ciebie
i bardziej godzien zaszczytów!
Podbiłeś moje serce,
nigdy się z Tobą nie rozstanę.
Zawsze z Tobą będę
i nigdy Cię nie opuszczę.
Pozwól radości zagościć na Twej twarzy,
zamieszkaj na zawsze w mym sercu,
na zawsze.
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem
i śpiewaj nowe pieśni

Zalecenie: Pieśń uwielbienia Bóg zstępuje z sądem

Błyskawica ze wschodu, Kościół Boga Wszechmogącego, Bóg Wszechmogący

Błyskawica ze Wschodu, Kościół Boga Wszechmogącego powstał z uwagi na ukazanie się i dzieło Boga Wszechmogącego, drugie przyjście Pana Jezusa, Chrystusa dni ostatecznych. Składa się z tych wszystkich, którzy przyjmują dzieło Boga Wszechmogącego w dniach ostatecznych i zostają zdobyci i wybawieni przez Jego słowa. Został on w całości i osobiście założony przez Boga Wszechmogącego i jest prowadzony przez Niego jako Pasterza. Na pewno nie został założony przez człowieka. Chrystus jest prawdą, drogą i życiem. Owce Boże słyszą głos Boga. Jeżeli czytasz słowa Boga Wszechmogącego, dostrzeżesz, że Bóg się pojawił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz