25.12.19

Poezja chrześcijańska „Żyję w obecności Boga”

Błyskawica ze wschodu, Kościół Boga Wszechmogącego, Bóg Wszechmogący


Poezja chrześcijańska „Żyję w obecności Boga”


I
Żyję w obecności Boga.
Patrząc na Niego, wierzę w zaufanie.
Każda osoba i rzecz, które widzimy
zbudowane ręką Boga.

Żyję w obecności Boga, tak,
ja żyję w obecności Boga!
Żyję w obecności Boga,
czytając Jego słowo co dnia,
myśląc o prawdzie, która leży
w świetle mojego prawdziwego stanu.
Tylko w odbiciu widzę
swą prawdziwą twarz.
Arogancki, samolubny i przebiegły,
nie takim człowiek powinien być.
To uczyniło mnie podobnym do szatana.
Brzydzę się swym zepsuciem,
kłaniam się przed sądem,
i staram się zmienić me usposobienie.
Słowa Boże prowadzą mnie
na właściwą drogę! To jest łaska Boża!
Żyję w obecności Boga,
we wszystkim szukam Jego woli.
Im mniej po ludzkiej myśli,
tym więcej prawdy znajdzie się.
Żyję w obecności Boga, tak,
ja żyję w obecności Boga!
II
Będziemy obnażeni jako fałszywi,
jeśli będziemy narzekać i nie słuchać.
Tylko szukając prawdy,
woli Boga, możemy ujrzeć Go.
Żyję w obecności Boga,
stale pod Jego opieką.
Jego słowa obnażają
i osądzają me działania i myśli.
Żyję w obecności Boga, tak,
ja żyję w obecności Boga!
Moje serce jest pełne czci.
Idę pod Bożą opiekę,
by nigdy więcej nie obrazić Go.
Kto boi się Boga,
odrzuca zło i mądrym jest.
Dzięki oczyszczeniu Boga smakuję
Jego prawość, jakże cudowną.
Praktykuję słowa Boże, polegam
na prawdzie, miłości i posłuszeństwie.
Żyję przed Bogiem,
idąc ścieżką zbawienia.
Usposobienie zmieniło się,
to jest błogosławieństwo!
Żyję w obecności Boga,
stale pod Jego okiem.
Chociaż sąd jest bolesny,
moje grzeszne myśli zostają stłumione.
Żyję w obecności Boga, tak,
ja żyję w obecności Boga,
stale pod Jego okiem.
Chociaż sąd jest bolesny,
moje grzeszne myśli zostają stłumione.
Żyję w obecności Boga, tak,
ja żyję w obecności Boga!
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem
i śpiewaj nowe pieśni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz